Thursday, March 22

KAU TAK COUPLE, KAU FOREVER ALONE.



Hey yo! wassup. aku boring tengah2 hari nie.  Nape la koko batal hari nie kan? *dlm ati suka
hahaha okey, harini mari kita bukak topik pasal,

''KAU TAK COUPLE, KAU FOREVER ALONE LA WEYH!.''

Yang arif, aku sgt2 bangkang statment ngok nie. I'm not agree, full stop.
why? korang ingat tak couple nie, forever alone sgt ker ha? Alkisahnya, BFF aku yg tak ada couple sampai skrang seperti Raihan, Biha dan Nana takder pon terasa forever alone pon. Same goes with me!. We still have Allah, parents, friends and enemy.Forever alone ker camtu?? Aku rasa tak kan :) Meh aku tambah lagi, cousion2 aku yg almost sepuluh org  still single mingle tu takder pon terasa alone plus diaorg tak pon tehegeh-hegeh mcm segelintir girls tu.
so, korang better fikir dulu sebelum buat statment sengal mengal mcm nie.

Ha, tu dia sedikit bangkangan aku tentang forever alone nie. Still lagi nak kata aku forever alone? You can godaaaiiii la *broken habiss.
Sebenarnya kami bukanlah girls yg terlalu memilih atau tidak laku.We choose a boy that can brings us to the Al-Jannah, insyallah :)

Jadi motif aku buat entry nie? Aku just tak nak org terlalu berfikiran cetek dan mensia-siakan masa muda yg sweet gitu! hoyehhh..  Adakah kenyataan saya betul? 
hahahaha 
okey, bye .



Love The Live I'm Living ^^,

No comments:

Post a Comment

Suke? Like n Comment k :)