Wednesday, March 7

AWAK KAWAN SAYA, SAYAKAN KAWAN AWAK


*gambar di atas tidak bermakna apa2 yer

Yer aku kawan kau.. kau pon kawan aku . Kita sama2 kawan.Tapi tak pernah lebih dari seorang kawan kan? LAlalaalala =.= ahaii tak lawak.

I'm the girl and you the boy .. oke saya perempuan. one more PEREMPUAN. *ahaa pelu ker caps lock? ohoii
Aku okey bilaa kawan ngn kau. kau lain dari yg lain. tapi yg penting kau bukan alien. ahakss! kau just unik di mata sepet aku..
Aku rabun, aku pakai spec dan kau normal.   Kau pandang aku semacam jer kan. Yelaa aku kan ala2 skema sikett. Okey, aku pengawas, tapi bila kau yg buat salah. aku tak sampai hati nak tegur.

Kau bukan boboiboy aku pon tapi kau tetap setia dengar problem aku. Aku pon suka dengar cite2 sweet kau ngn makwe kesayangan kau. Okey sebenarnye aku jelez.. Bukan jelez sbb tak dpat kau, tapi jelez tak der org nak kat aku ni kannn >,< haha okey bila kau sedih, kadang-kadang aku pon sedih jugak. Tapi bila aku rasa air mata aku dah nak meleleh, aku mulalah bukak cite lawak2 bodoh semedang aku tuu. 
 Jadi kat sini aku nak cakap betapa peritnya aku bila takder kau satu hari nanti.

=..= aku akan mcm berok gilerr dlm kelas kalau kau takder nak  tegor salah aku .
=..= aku tak tau laa kau tapi kalau kau tak text aku sehari, rasanya phone aku tu dah tak der fungsi kot.
=..= kalau tak nampak muka kau yg dah mcm sunburn tu, nanti aku pengsan *waa hebatnya aura kau 
=..= Dan aku tak tau laa mcm mane tanggapan kau kat aku nie tapi aku tetap nak jadi kawan kau selamanya ^^Y

tapi2,  thing yg aku tak suka pasal kau,  adalah apabila kau :
*panggil aku IFA *nie panggilan utk kerabat aku jer 
*kau buat2 takder masalah 
*kau buat bodoh mcm batu dalam kelas and sepatah pon tak tegur aku . Keciwaa aku 
Okey after this aku harap kau maklum dan faham laa kenapa aku nak kawan dgn kau.
Kau tu bukanlah unik sangat , tapi kau tuh special..  

p/s: sape org yg aku maksudkan nie, tak perlulah tahu. Just utk perkongsian jer sebab tak syok laa simpan sorangII.
okey, bye. aku nak pegi melantak Ikan masak tempoyak ibu aku japp :P 

Love The Live I'm Living ^^,

3 comments:

  1. hey..kak fifah ni..check dis out!i tag u,k??http://eppy25.blogspot.com/2012/03/segmen-blog-reviewing-by-haruno-hana.html..

    ReplyDelete
  2. Okay org kate bestfren lelaki pempuan cane pon mesti ade perasaan . Keadaan kite same sys . Sye ade kawan laki rapat macam ni lahh . lame dah kawan . Beberape hri lps dia ckp sbnrnya dia ade perasaan kat sy . And i think i feel the same wayy . Tapi ciri2 kawan akak same mcm die .

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey dik. mmg tak dnafikan yg klau kita kwn n rapat ngn dia, kita mesti ada feeling dgn dia. Tai klau dia suka adik n u feeling the same way, go n got him. insyaalah u will be success ^^,

      Delete

Suke? Like n Comment k :)