Monday, September 17

Berpulun For Future.




Selamat Hari Malaysia  guys :)

Boleh tak kalau tak nak buat pendahuluan ke, mukadimah ke, sekapur sirih bagai ke? kira lepas bagi salam terus main point. kira boleh la kan. hahahaha..

Sebenarnya situasi aku sekarang nie bagai tersepit di celah-celah onar demi meneruskan hidup sebagai seorang hamba tuhan, gadis  dan student form 3.*guys i'm only fifteen okey. got it? good..

Nak dijadikan citer, disebabkan aku ialah pelajar form 3 dalam group gred khas, dan tinggal another 22 days untuk PMR, maka penatnya wallahualammm..

Sedang rakyat Malaysia  semua sedap membuta ditengah malam, aku pon join. Hahahaha dan ianya akan menjadi satu magic kalau aku stay up malam untuk buat revision. Aku nie jenis tidur ikut jadual. kalau lambat sikit tidur maka esoknya di dalam kelas aku akan berpulun makan gula-gula dengan banyaknya.

*Merdeka Raya bersama cikgu Handsome saya :)



Maka terimalah kepadatan hidupku,

yang lepas-lepas: Teknik Menjawab soalan for 7subject
dua minggu lepas : Gerak Gempur, one subject 7hours.
coming soon : activities  for 10 top student (I hope will be in that group, insyallah)
everyday: extra class.
22 days ago : PMR

haaaa, hebat kan. korang ada? =..=' so pasni jangan tanya kenapa blog nie takde perkembangan.

Dalam masa yang sama pulak, macam-macam masalah nak datang. Tak dijemput pulak tu. ishhh .. sometimes aku terfikr, bilalah nak habis PMR nie.. tak sabar nak terbang~

Jadi dengan lappy di depan mata, dan bakal homework di sebelah. aku sudahi entry cabuk nie dengan wassalam.Aku harap usaha yang tak berbelah bagi nie, tak sia-sia.
Doakan aku tau!

keys off!
as da name given,
Fifa~

Love The Live I'm Living ^^,

No comments:

Post a Comment

Suke? Like n Comment k :)