Friday, January 20

Bop To The Top ^^ Grab This Golden Chance


Semalam adalah harinya ..
Dia cakap dgn aku yg dia nak balik rumah cepat
Puas aku fikir kenapa?
ouh rupanya keputusan masa depan kau dah keluar rupanya
Aku perhatikan kau ...
muka kau tegang macam orang dah tak cukup darah --'?
Akhirnya, ketegangan kau berakhir
Penat lelah kau buahkan hasil nampaknye
Kau diterima masuk Ke MRSM Kuching 
syukur Alhamdullialh :) sejuta ucapan tahniah menyembur di corong handphone kau :D

Tapi dgn tawaran ini, nampaknya kau akan tinggalkan aku utk ke 2 kalinya
Tapi aku redha sebab ini masa depan kau
jgn kau lepaskan peluang nie mcm yang pernah aku buat dulu
May Allah always bless you my Adik! :)

Dan dia juga ..
Dia dapat tawaran ke MRSM T'ganu utk truskan form 4
Tapi sedihnya, kau sembunyikan dari aku kan?
Sampainya hatikau :c
Kenapa la aku harus terima berita gembira nie dari mulut org lain dan bukan dari kau?
Takper la
Semoga kau juga terus berjaya di sana
May Allah always bless you Mr.A :)

Dan aku harap, Aku tidak selamanya ditinggalkan di ceruk ini ..
Aku juga ingin terbang seperti kalian ^^

p/s: jujur aku terkilan sikit dgn sumee keputusan ini :(
       Tpi ni takdir dari Allah. Pasti ada hikmahnya kan ?

Love The Live I'm Living ^^,

No comments:

Post a Comment

Suke? Like n Comment k :)